hemma igen i kalla äckligt gråa sverige.

Då är man tillbaka till verkligheten igen...
Fattar inte riktigt själv, har ingen koll på vilken dag det är och senaste veckan känns som om jag levt ett grymt skönt liv utan bekymmer. Med andra ord egypten med Jonas var U N D E R B A R T. Varmt, fint, god mat, avkoppling till max, mys en hel vecka med en världs go pojke och allmänt...inte kul att komma hem.
Går inte att beskriva hur skönt vi har haft det. Känns helt overkligt nu när man är hemma. Snö, kallt, måste ha jacka på sig, skola, Jonas åkte hem idag, tyst. verkligheten.
Känns sjukt konstigt att jonas åkte idag. tomt. han har varit med mig i över en vecka, sovit brevid mig varje natt, kramat mig, man har alltid haft någon brevid sig helt enkelt. och nu har han åkt hem till gbg igen. menmen, jag ska inte klaga vi har haft det bäst och vi ses om några veckor igen. den här resan var iaf ett minne för livet. Snorklade till och med mitt ute i havet. och för dom som känner mig och vet min hajskräck och allt annat sånt där. haha. ja, fatta att jag är stolt, simmat bland massa fiskar, stora och små. menmen finns hur mycket som helst att berätta får beta av lite under helgen :)

Nu ska jag bara försöka återgå till verkligheten. ta tag i plugg som jag missat, träffa mina underbara vänner och saknade klassisar, hemma i tråkiga västerås igen, och distansförhållandet. man har blivit lite bortskämd senaste veckan med andra ord ;) haha. men verkligheten är bra den med när man hamnat på rätt spår igen bara. :) tar ett tag tills man vant sig igen :P

Är glad över en sak till, på söndag ska jag jobba på salongen! Renni ringde när jag var i egypten och ville att jag skulle jobba på söndag! Jag ska jobba själv, öppna, stänga, larma , fett med ansvar men sjukt kul ska det bli :D känns riktigt bra!

Bara så ni vet, jag har saknat er också såklart. och ni vet vilka ni är.

Bilder från resan dyker nog upp lite då och då. :)
PUSS/j


Stekande på varm balkong

Min underbara reskompis och jag.

Ni fattar grejen...underbaaaaart

Hade en sjukt bra resa med min älskling. Overkligt bra.
Puss på egypten-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0