tisdag

Godmorgon.
Är värsta pigg och glad idag! En anledning är att jag somnade runt 9 igår kväll och har sovit sjukt bra hela natten verkligen. Och den andra anledningen är att jag vet att jag har bara den här skoldagen och imorgon, sen drar jag bort från allt snöäckel och skolan. Fatta skönt! :D och sen kommer Jonas hit imorgon också, värsta bra blir det. :) så det gör min dag idag.
Efter skolan idag så blir det mycket fixande. Förhoppningsvis solning med Freja, sen blir det hem, städa, pcka lite grejer och plugga till provet som vi har imorgon. usch är inte på plugg humör men måste man så måste man.

Det värsta är att jag har tappat bort min ledighetslapp. haha, typiskt mig. men jag har letat överallt och jag vet att jag bara flyttat den mellan jackficka och väskan. suck. har säkert tänkt "jag lägger den här så vet jag vart jag har den" haha, det gör man ju inte! :P menmen, man får väl hoppas att den ligger i skåpet eller nått :) i vilket fall som helst som komemr inte ledigheten hinna beviljas innan vi åker så det får fixas på andra sätt :P

Praktiken igår var jättebra, va otroligt seg men jag överlevde dagen :P hade ändå lite saker att göra, men det  va dött på stan i allmänhet. Men huvudsaken att dagen gick. Nu är det tisdag och jag åker utomlands i övermorgon ;)
det ni.

Pussochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0