tisdag

Fett lång dag idag. kom hem för en halvtimme sen. slutade 5 sen åkte jag och tränade, väntade på mamma och nu är jag home. skulle träffat freja för hon skulle sola, men det hann jag tyvärr inte med idag. är så sjukt trött nu också så det finns inte. sen hjälper det inte att man är påväg in i äckelmensdagarna och är på allmänt segt humör. men så är det ibland. det va knappt skönt att träna för jag va bara . bläää.

menmen skolan idag var helt okej, den gick fort, hade typ inte missat ett skit heller. skönt!
ett stort + att träffa klasstjejerna igen, saknat dom som faen faktiskt.

Blir förövrigt inte någon lugn helg för mig i helgen. Ingrid ringde och amanda som ska jobba på söndag hade brutit benet när hon va i sälen. så det blir jobbjobb den här söndagen igen. helt okej. men lite segt att jag ska vara där fredag, och lördag och hjälpa till också, min helg försvinner. Och fredag och lördag blir istället för praktik=ej betalt... menmen söndag blir det iaf lite pengar igen.

nu ska jag dö lite till i sängen.
hejdå äckelhumör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0