söndag igen då

söndag idag igen då. ja man kan ju inte klaga på att veckorna går långsamt iaf. men det är alltid något med söndagar som gör att dom är så extremt sega. Jag vet inte men humöret blir annorlunda, Man är allmänt trött och allt beror nog på att man vet att, imorgon är det en ny skolvecka. eller något sånt. det jag menar är bara att söndagar inte är min favorit dag. Men idag blir det jobb på salongen 12-16, bara att tänka att man får lite extra pengar och tt iden nog går fort. Det är ju kul att jobba men just nu, när man fortfarande ligger hemma i sängen med datorn i knät så känns det inte så lockande att åka in til stan och ställa sig och jobba ;P haha.

Annars då? Jo, jag mår bra. men börjar inse att jag nog måste ta fram skolböckerna idag eller imorgon, helst idag. har nämligen engelska prov på onsdag som det känns som att jag måste plugga lite till. sen är det säkert något mer som måste göras. sen måste jag göra andra småsaker. ganska många om jag tänker efter :P

menmen, söndagen tar jag först. sen får resten komma efter det.

Puss-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0