sömnlös

jaha då var det så igen. Kan verkligen inte sova, trots att jag är trött. suck.
Har alldeles för mycket tankar i huvudet, massor om resa, vad som ska göras, praktik och pluggande. Helt fullt i huvudet verkligen. Men det som tar upp mest plats är att nu när jag gick och la mig så insåg jag att shit vi åker fan snart, så nu börjar man längta på riktigt :P
menmen hoppas på att kunna somna snart iaf, vill inte va helt död på praktiken.

Är ganska skönt att va hemma i västerås igen, men det är alltid skönt att åka bort också. men har hunnit med dusch, tacos och lite annat fixande sen jag kom hem :)
Imorgon är det praktikdag till halv 7 som vanligt, ska bli kulkul. :)
nej nu måste jag försöka sova.
imorgon blir det som sagt praktik, sen plugg. måste städa också :P

Godnatt-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0