naturkunskap in my..

jag har kommit ut ur min som verkade vara en tillfällig humörstörare ;P haha. tog en liten promenix runt kvarteret lyssnade på bra musik och sen blev det bättre. :P är inte ett stort fan av de här pluggdagarna. men det blir ju sånna ibland också. Dagen har varit skön annars, sakönt att vara hemma. men man blir lite väl rastlös av att baragå hemma måste jag säga :P somnade till en stund så jag lär ju ha lite extra energi nu på kvällen. blir läsaläsaläsa boken nu någon gång och sen blir det ballar av stål senare. så kanske man slappnar av lite i hjärnan. ;)
Vet iaf vilka sidor man ska läsa nu. tack madde :) annars hade jag nog varit lite lost imorgon.

JUst nu har jag intagit ryggläge i soffan med grodan på magen. trevligt återseende. skulle inte tro det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0