melodifestivalkväll fylld med folk.

Jaha det blev inte en lugn melodifestivalkväll det här inte ;)
Freja ringde och så åkte vi in till stan och käkade thai, snackade ännu mer skit och sen drog vi hem till erik och kollade melodifestivalen där. Det droppade in lite mer folk, folk man inte sett på ett tag. Trevligt värre! Dom drack lite medan jag och freja körde nyktert och kollade melodifestivalen ;) haha jag ska ju upp och jobba så blev en tidig kväll. tog kvart i elva bussen hem och nu ligger jag i sängen och ska sova om ett tag hade jag tänkt :)
blev en kväll full med skratt iaf. haha, underbart .
Och vad vann egentligen? Fan. Haha shit va vi skrattade. Alla som hatade melodifestivalen var mest insatta, satt och kommenterade ville höra  vinnarlåten extra noga osv. Haha, vi hade det kul iaf. Kanske inte bästa finalen men vännerna gjorde min kväll.

Imorgon får jag iaf inte gå upp allt för tidigt, inte så lång jobbdag heller så det blir nog brabra :)
Tack för idag.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0