Måndag

Godmorgon!
Somnade som en stock igår, kämpade verkligen med att hålla mig vaken, men halv 9 dog jag . Haha. Tröttheten kanske börjar komma ifatt en nu, har haft ganska fullt upp senaste dagarna. Men nu börjar man väl bli lite återställd. Haha, det enda är att det känns som om jag har hoppat av skolan eller något. Helt sjukt hur längesen det känns som jag va i skolan. Och sen igår jobbade jag och idag är det praktik. :P Imorgon är det skola igen , haha. Ska bli skönt att träffa alla. Och skönt att få veta lite mer vad jag har missat och sånna saker, så slipper man gå och skjuta upp det :P

Idag blir det som sagt praktik, vanlig praktikmåndag igen. 10-18.30 . Tror att jag kommer somna ganska tidigt ikväll igen ;)
Ha en bra dag.

Idag blir pussen till min älskling. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0