Lördagsmys.

Då är man tillbaka i verkligheten igen. Känns bra.
Har nyss träffat Freja&Kim . Efterlängtat. Massa skit snack och skvaller. Insett ännu mer att dom är underbart bäst.
Nu ligger jag hemma i sängen igen, segar lite framför datorn, laddat upp liite mer egypten bilder på fb och sånt :) nu ska jag äta litegrann och sen läsa ut snabba cash. Skönt att slapp läsa lite och ha en lugn lördag. Blir hemma ikväll med melodifestivalmys. Tjejerna och jag träffades nu istället för ikväll men det var bara bra eftersom jag ska jobba imorgon så blir då blir det en lugn kväll hemma istället. :)
Nu blir det käk , dusch, slapp. En skön lördag.
Imorgon blir det jobb 10-15 sen plugga ikapp mig lite . sånt man missat. Sen är det bara att förbereda sig för en skolvecka där man får ta igen mycket. Men det var så värt det. Och det är inte mycket att ta igen hoppas jag, har gjort alla vanliga ämnen här hemma. Man får se vad som väntar i hantverksämnena bara ;P men jag är utvilad till max och inte många veckor kvar till nästa lov. Jag är allmänt på brabra humör! ;)

Puuuuss.


Lagom skön vecka? Ohja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0