Lördag

Så trött som jag var igår när jag kom hem från praktiken va sjukt. Jag tror att det var väldigt längesen jag somnade så tidigt som jag gjorde på en fredag :P Haha. Jag lovar att jag dog när jag kom hem. Åt, kollade tv och sen somnade jag säkert halv 10 . Sjukt men så skönt. Idag är jag betydligt piggare iaf men att man är seg kan man väl inte riktigt komma ifrån. Synd att jag inte följde med Kim och freja igår, sjukt längesen man träffades och snackade. Men kände att om jag hade följt med hade jag bara känt mig trött och osocial och det känns bara värre. Men, får försöka träffa dom en stund idag istället :)

Idag är jonas duktig och skriver högskoleprovet. värsta. hoppas att det går bra för honom :)

Idag blir en lugn dag, imorgon blir det jobb, på måndag är jag ledig och då blir det plugg.

PUSS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0