helt okej

Hallådär.
Helt okej dag. Praktik, shoppat en klänning, hem, äta, snart sova.
Jag känner att min kropp börjar skrika efter att jag ska ta tag i träningen igen. märker  sånt direkt, humör och så blir annorlunda när man blir latare. eller så tänker jag bara så nu för att jag har haft fullt upp senaste dagarna, är trött, inne i mens perioden och så saknar jag pojken min såklart.
men ändå träningen ska inte läggas på hyllan den här´gången, jag  vet hur bra jag mår liksom. inte för att jag mår dåligt annars men man blir ju piggare och ja, ett helt annat sätt.

Den här veckan ser iaf ut såhär; skolaskolaskola, kolla upp vad som behövs tas igen, få tid för synundersökning och sen en helg med förhoppningsvis något trevligt.

Min hjärna har typ stängt av sig, tror det är dags för sömn snart.
Måste bara skriva att det känns fett tomt att sova själv nu när man va van vid jonas brevid sig i över en vecka. det är för tyst. saknar det. men tre veckor tills vi ses nästa gång. ibland blir det sånna mellanrum men så är det, man får se det positiva , det blir sjukt bra när man ses. och nästa gång åker jag på lovet så då blir det ett par dagar mer :)
skriver av ,mig massa, ibland har man sånna dagar. idag är en sån.

Förresten, fattar ni att jag ska till skolan imorgon eller? :P haha känns som månader sen jag va där, fast det va lite mer en en  vecka. aja, det kommer bli skönt att träffa tjejerna. :)

Pussoch gonatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0