grattis kim 18 barre!

GRATTIS KIM 18 JÄVLA ÅR!
<3<3<3

Okej, som sagt Kim fyller 18 barre idag! hoppas att hon har haft en bra bättre bäst födelsedag :)

Annars då, bloggen har cpat för mig senaste dagarna vilket gjort att mina inlägg bara har lagts på hög och struntats i att publicerats. men jag ska försöka sammanfatta kort dagarna som varit.
Måndag - praktik, riktigt bra dag blev det. fick även förfrågan om att börja jobba varje söndag. Jag svarade förstås yesyes, och nu får man lite extra cash. good.
Tisdag- okej skoldag. efter skolan hem, dö, usch, tråk.
Onsdag- kort skoldag, helt okej. massa skratt med klass tjejerna. ner på stan med madde och joi, trevligt värre. shoppade älskaade skor, linne och en mys tröja. riktigt nöjd ooch glad. Bio på kvällen, med syster och bror. Vi såg kenny begis sjukt mycket skrattade jag ^^
Torsdag(idag)- lång skoldag, trött, äcklig, usch. betygsnack-bra. muntliga nationella i engelska, gick brabra. Ner på stan, köpte svarta jeansleggings från gina och sen boka tid för synundersökning imorgon, så blir va i stan halv 10 sen direkt till skolan efter et. men imorgon är det fredag! :)

men mest av allt längtar jag till nästa torsdag, för då drar jag till jonas!
PUSSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0