godnatt

Det har varit en riktigt lugn och skön lördag. slapptslappt verkligen
Nu ligger jag i sängen och kollar på fotbollen. tänkte somna till den eller efter får se när kroppen vill somna;P
Släckte lampor och sånt förut iaf. hoppas att det var några fler än jag ;)

Många som smsar och frågar vad som händer ikväll. Ja, jag ligger här och ska snart sova. ;P kan inte svara på sms nu heller eftersom jag har  satt kontantstopp, bara så ni vet. :P menmen, ni klarar nog kvällen fint ändå. ;)

Imorgon är det söndag, brukar alltid vara fett tråkigt med söndagar, men ska försöka njuta när jag jobbat klart. är ju ledig och allt sen. måndagen blir enbart en pluggplugg dag. verkligen. har inte ens öppnat boken än så det gäller att läsaläsaläsa. det löser sig nog.

Om 5 dagar drar jag till älskling och göteborg. feett skönt!  längtar lagom mycket.

Förresten, glöm inte bort att ställa fram klockan en timme, inatt blir det ju sommartid.
NU ska jag fortsätta med fotbollstittandet sen somnar jag nog snart.
Pussgodnatt-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0