fredag

Äntligen fredag eller?
Känns inte alls som fredag om jag ska vara ärlig ;P menmen. Blir snart att ta bussen in till stan för att göra synundersökningen och sen blir det att ta sig till skolan efter det. Skönt att vi bara går till 2 idag, men för min del har det blivit lite ändrade planer som vanligt ;) blir praktiken efter skolan till halv 7 . Det blir nog bra, dom hade sjukt mycket att göra så frågade om jag ville hjälpa till. Har ändå inget bättre för mig så det känns lugnt :) På måndag blir det att vara ledig iaf, eftersom jag inte behöver vara där på måndag så åker jag in och lämnar nycklarna bara, för jag har sjukt mycket plugg nästa vecka. Så en ledig måndag skulle vara det bästa ;P
menmen, det tar vi då.
Får se om det dyker upp någonting ikväll och får se hur pigg man är efter den här dagen ;P imorgon är man iaf ledig, men söndag jobb igen.

Nu ska jag fixa det sista sen ta mig till bussen.
Och det här har jag på mig idag:

 


Ha en bra dag!
PUSS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0