För syster fyller 20 jävla år!

GRATTIS SYSTER 20 BARRE!
Ändrade planer för kvällen, ikväll firas syster ordentligt istället. Så det blir party med henne! Haha så ska hon självklart springa omkring på systemet idag ;D grattisgrattisgrattis!

Återgår till mig själv nu, är på bra humör, solen är framme idag igen! great.
ska snart dra till bussen, sen blir det kundmottagning i skolan och sen ner till praktiken där jag kommer vara till 18.30. det blir en lång dag. Men efter det drar jag iaf hem, fixar lite och sen blir det in till stan för att fira syrran. Det blir nog en riktigt bra dag idag :)

Och godmorgon. Såhär ser jag ut idag .


Ha en toppen dag, nu drar jag till skolan.
Usch va fredagar är bra!

PUSS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0