18/3, ett bra datum

Då sitter man här igen då, nyduschad och fräsch.
Dagen har varit helt okej, riktigt fint väder men och har flytit på bra. Skola, prommis med bushunden och sen prata med jonas och kolla på våra "lyckade" undervattenskamera bilder. haha fyfan, vi va riktigt fina ;) vi lyckade inte med så många bilder om man säger så. men fick skratta massa iaf. :P
Sen har jag ringt till praktiken också och sagt att jag bara kan vara där fredag, och sen jobba på söndagen. Känner att jag inte kan lägga hela min helg på det eftersom jag vill ha tid till både mina vänner nu när jag kommit hem och sen så fyller min syster 20 på fredag. så man vill ju kunna göra något på fredagen om man känner för det. Då vet man att man iaf har en ledig lördag, annars hade det blivit att anpassa sig efter det hela helgen. Men skönt att jag kände efter och ringde. Annars flyter allt på bra, hade inte alls mycket att ta igen nu när jag kom hem. Inget viktigt har hunnit varit än, det blir börja med engelska nationella nästa vecka och sen dyker det upp lite prov veckorna till påsklovet och lite annat. men jag överlever, känns lugnt och skönt för tillfället, så ingen idé att tänka på sånt :)

Måste påminna mig själv om saker som måste göras!
Den här veckan ska jag:
* Fixa tid för synundersökning
* Boka tid på UM
* Skriva engelska dagbok om resan (inte gjort, borde ha gjort) ;P
* Fixa present till syster min

sen är det säkert något mer, men det där är iaf de viktigaste småsakerna, sånt som man hela tiden glömmer .

Jag har dåligt minne nu känner jag, tänkte att jag skulle skriva en grej nyss men kommer inte ihåg vad. haha. äh säkert inget viktigt, nu ska jag snart lägga mig i sängen iaf och sussa.

Sovgott-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0