tisdag.

Dålig på att uppdatera som vanligt, men nu har ju sommaren äntligen lyckats komma fram så datorn lämnas ifred. Sen så är det mycket jobb nu och även framöver men det är bara bra, lite pengar är aldrig fel.
Jonas var ju här under helgen och det var super mysigt, blev massa mys och lite firande av vår 1 års dag. Och jag är totalt bortskämd som vanligt, fick ett presentkort på topshop på 1000':- så att jag "kunde köpa dom där skorna som jag ville ha" haha blev ganska så jätteglad, så nu ska jag välja ut ett par snygga klackar från topshop när jag får tid till det. Sen blev jag även bjuden på en resa (!) så han och jag drar iväg i juli, mysigt värre! Blir troligen någon storstad faktiskt, får se vad som finns. Ganska bortskämd kände jag mig iaf men han sa att han ville lägga sina pengar på mig så då får han väl göra det ;P haha nej men jag ska bjuda honom på något bra när lönen kommer ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen. Sen blir det sova, jobbar lång dag imorgon igen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0