lite uppdatering kanske

Riktigt äckelväder idag. Och dålig uppdatering som vanligt.
Dagarna den här veckan har iaf rullat på fort som vanligt. Sista praktikdagen var det fullt upp och på tisdagen var jag och madde super duktiga och skrev klart vårt naturarbete på en lektion. Det ni. Sen var det eget hår, skönt med lite fräsch färg i håret och en toppning. Haha jag och madde var flum hela dagen, helt sjuka var vi, skrattade åt allt och lite till, men kul hade vi iaf ;P sen drog jag till aros och åt med några från klassen, lite snack och mat blev det :)
Igår (onsdag) var det utklädnadsshowen, riktigt kul att titta på. Fick skratta lite och längta massa tills nästa år då det är vår tur. Inte lika långt kvar nu, får försöka tänka att det är vi som står där nästa år.
Idag har jag bara haft två lektioner så dagen gick riktigt fort, fick reda på betyg i kulturochstilhistoria och jag som har varit slappast ever för det är min hatkurs fick mvg. Lagom glad och oväntat :P sen fick jag vg i hantverk C så det var brabra betyg! Imorgon är vi egentligen lediga, men vi i klassen ska dra in till skolan runt ett för lärarna har tydligen någon suprise, får väl se vad det är :P Sen på eftermiddagen någon gång kommer Jonas och det blir nog minst lika bäst som alltid. Han kommer hit några helger nu, sen får vi se när det blir gbg nästa gång men troligen någon gång i sommar. Då följer kanske madde med också och drar en krogen kväll ;D

Annars har jag varit duktig och städat lite idag, fixat med massa saker och sånt. Blir en skön långhelg eftersom vi är lediga på måndag också.

Nu ska jag se om det är nått värt på tvn.
Puss

Kommentarer
Postat av: mäddie

kanske? det kan du fethajja att jag gör :D

2009-06-08 @ 22:21:34
Postat av: Anonym

kanske? det kan du fethajja att jag gör :D

2009-06-08 @ 22:23:34
Postat av: mäddie

kankse? det kan du fethajja att jag gör :D

2009-06-08 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0