en tisdag i juni

Jag är sååå sjukt dålig på uppdateringsfronten men det får ni tåla. Senaste dagarna har jag inte känt för att skriva (eller senaste veckan ;P) så skriver man då blir det bara bajs av allt, eller? ;P

Jag har iaf börjat mitt jobb på badet nu och det är skönaste jobbet någonsin! Riktigt kul folk, och att få lön för att sitta och spela kort, dricka kaffe och snacka skit hela dagarna är inte helt fel va? ;P Skönt! Sen har planeringen börjat med en personalfest också, haha. Fett kul eftersom vi får vara på badet då ;P aja, skönt jobb har jag lyckats få iaf och det blir nog en hög pengar i sommar.

Annars då, vädret har varit skit. Verkligen skit. Men får hoppas på bättre till midsommarhelgen. Jonas kommer hit på torsdag, 2 veckor sen vi sågs sist så det ska bli riktigt mys att få ha honom här över helgen. Förresten så drog han och jag en tripp till Gustavsvik förra gången han va här, fyfan vilka blåmärken man fick efter det badandet!
Menmen känner att jag babblar på om allt från himmel till, ja. På torsdag firar jag och älskling iaf 1 år tillsammans, förhoppningsvis får vi bubbel avdelningen på oxen (får reda på det imorgon) i så fall blir det myspys.

FÅr en veckas semester i sommar och får väl hoppas att vädret blir bättre så att sista minuten priserna kanske sjunker lite, jag och jonas är nämligen inne på att dra en vecka i utlandet när han har semester. Vore gott.

Haha osammanhängande inlägg? Orkar inte ens läsa vad jag har skrivit.
PUSS och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0