torsdag

Godmorgon!
Här är det storm regn och ännu mer storm. Inte så härligt väder med andra ord. Jag ska iaf ta mig till jobbet om 40 minuter och sen jobbar jag till halv 5, inte så farligt men känner att det blir ganska segt idag eftersom det inte lär vara en enda som är där och badar. Efter jobbet drar jag iaf och tränar. Kände imorse när jag vaknade att jag hade stor lust till det idag så det blir att ta bussen in till gymmet efter jobbet. Dags att komma igång igen och bli lite piggare kanske? Vädret är inte så roligt heller så kommer man hem för tidigt och inte har något att göra så blir man ganska uttråkad och seg, så det blir att packa träningsväskan och göra något vettigt.
Annars blir det väl inte en hndelserik dag idag känner jag, ganska mycket samma grejer som händer nu så har inte direkt något roligt att skriva om. Eller jo förresten! Nästa lördag åker jag och Jonas till Prag! bokade igår, blir nog riktigt grymt bra. Längtar massor efter att få komma bort lite. bo på hotell och bara göra roliga saker. Det blir nog bäst!

Nu ska jag packa träningsväskan och sen blir det att ge sig av till jobbet.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0