Söndag

Godmorgon.
Jag är uppe olagligt tidigt den här söndagen och det känns inte alls kul. Fick ta mig upp halv 9 för att gå ut med hunden och nu är det snart dags att gå till jobbet. Ska egentligen inte klaga eftersom mitt jobb är grymt men senaste dagarna har jag varit så trött så att jag har kunnat somna stående om jag ville.

Igår var iaf en skön dag, kollade på film på jobbet och gjorde allmänt inte mycket alls. Efter det var det hem att äta och sen ringde freja mig :) Vi gick en promenad och pratade om allt verkligen, så längesen vi träffades så det var verkligen underbart skönt att få prata massa skit med henne. :)
På kvällen så hade jag och syster lite filmkväll, slappt och skönt och jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Hoppade i säng runt 12-tiden och sen vaknade man några gånger under natten utav Jonas samtal/sms, haha men det är bara charmigt.

Nu är det bara att vakna känner jag. Har inte ens gått hemifrån än men ändå längtar jag tillbaka till min säng enormt ;P
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0