sömnlös

Fan va jobbigt det är när man väl bäddar ner sig, är sjukt trött och bara vill sova. Och sen när man ligger där så börjar man tänka på massa onödiga saker som i nattens fall för mig var; skola, fixa gesällmodeller, hälsa på på salongen, fixa med dumma tågbiljetter till gbg. Ja massa sånt och sen då och då fylls det på med en annan idé eller ett annat roblem :P drygt som fan iaf. Suck.
Så efter över en halvtimmes vridande så blev det bara att ge upp och ta fram datorn. Får se om det hjälper nu när man fått skriva av sig lite. Ska iaf upp imorgon även om jag är ledig så tänkte jag gå upp tidigt för att följa med mamma och cindy på en långpromenad. Sen planerar jag en sväng förbi jobbet för att fixa lite grejer som kanske underlättar för mig och som kanske kan bidra till något spännande ;) hemligt.

Nej nu tror jag att jag testar med en film. Haha, kanske hjälper en att släppa tankarna lite och stressklumpen i magen.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0