Roliga samtal-

Haha fick nyss ett väldigt roligt samtal från Erik. Han var på hultsfred och ville ringa någon som skulle reagera på ett roligt sätt när han berättade om deras "uppenbarelse". Hah helt sjukt samtal, han var glad som fan och så berättade han att han jocke och johan hade fått en uppenbarelse när dom pissade. På marken låg ett guldkuvär som dom öppnade och i det låg fem biljetter till en till festival som är i hultsfred, med massa bra band. Så han frågade mig om jag ville ha en av biljetterna och åka med dom ner. Haha helt sjukt, han ba "du är den enda som har reagerat som man skulle ha gjort" haha. Synd var att det var nästa lördag och då åker ju jag och jonas till Prag.

Men annars så hade det varit sjukt nice. Tack för erbjudandet i alla fall ;P och fyfan va avis jag är på dom för att dom är på hultsfred nu. Jag vet hur grymt kul det är där!

Nu måste jag dra tillbaka till jobbet.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0