onsdag

Hemma från jobb och en promenad. Trotsade åskan och regnet lite och gick ut en sväng ändå. Åskar på riktigt ordentligt här nu, ganska skönt faktiskt. Så länge man är inne och kan mysa ner sig så är det lugnt. Tänkte kolla på lite film eller någon kul serie på datorn sen och bara slappa. Imorgon jobbar jag 2:a vilket innebär att jag börjar 11.30, sköntskönt! Får man lite sovmorgon och en kortare dag att jobba. Jobbar ju hela helgen sen, långa dagar också. men det blir lite pengar iaf :)

Annars har jag inte gjort så mycket idag, har varit ganska seg i huvudet och mest varit lite efter ;P Kollade på film på jobbet så det var inte direkt en ansträngande dag. SKönt.

Oj nu åskar det på ännu mer. Ska mysa ner mig lite och ha det slappt.
Hejs-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0