onsdag

Godmorgon!
Dålig på att skriva under gårdagen men så blir det.
I måndags blev det iaf en promenad med freja, vi pratade om allt mellan himmel och jord och utan att vi märkte av det så hade vi gått i över en timme när vi sa hejdå till varandra. Hon är riktigt bäst den där freja!
Gårdagen blev det upp på morgonen innan jobbet för att få ett ryck och gå ut och gå, så det blev en timmes morgonpromenix, jag chockade mig själv kan jag säga. Innan jobbet och allt liksom ;P sen blev det iaf jobb som vanligt och efter det hem för att kolla lite på tv med syster och slappa ett tag sen ringde freja och frågade om jag ville följa med henne och sola. Så det blev att möta upp henne och hålla henne sällskap under solningen, jag var alldeles för seg för att orka sola själv men det lär bli någon dag snart för man har inte riktigt snygg färg på kroppen just nu ;P

Nu har jag nyss kommit tillbaka från morgonpromenaden med hunden. Duktigt, blev en timme idag igen så det känns skönt. Hunden måste ju ändå ut så då kan man lika gärna gå en bit. 11.30 börjar jag jobba iaf och sen efter jobbet funderar jag på att ta en snabb sväng ner på stan innan dom stänger och kanske köpa med mig något fint hem. Vill ha lite nya grejer känner jag :) Sen ikväll kommer mamma och sven äntligen hem från turkiet, ärligt så har jag saknat dom så det ska bli skönt att ha dom hemma igen :)

Nej nu blir det att klä på sig något lite vettigare kanske.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0