onsdag

Hejsan.
Onsdag idag och första dagen på länge som jag faktiskt känner mig piggare och lite mer energirik ;P Har idag och imorgon kvar på jobbet sen väntar en vecka av ledighet! Grymt skönt ska det bli. Och på fredag åker jag och Jonas till pappa i sthlm. Sover där en natt och sen blir det att åka till arlanda på morgonen för att flyga till Prag där vi kommer ha det grymt bra! :D Känns sjukt overkligt att vi åker om 3 dagar. Men nu börjar man längta riktigt mycket iaf. Längtar extra mycket eftersom jag och jonas inte har träffats på 2 veckor. Så dagarna börjar räknas ner nu!

Nu ska jag fixa till mig lite och sen dra mig till jobbet.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0