Nighty

Då har man jobbat en dag till då, inte direkt slitsamt jobb men trött är jag.
Nu har jag gått en kvällspromenad med hunden och nu sitter jag och kollar på lite snygga topshop skor, funderar på att utnyttja mitt presentkort i veckan nämligen. Sen kanske det dyker ner någon snygg top/klänning i kassen också ;P dom har ju sjukt snygga grejer men shit vilken beslutsångest när det kommer till skorna, man skulle inte tacka nej till alla direkt ;) Det blir att fortsätta kolla runt på lite sånt nu också sen blir det snart sängen för min del. Som jag ahr längtat hela dagen ;P haha. Imorgon är det jobb men kortare pass, sköntskönt :)

Här är två av alla godbitar, shit vilken beslutsångest jag kommer ha. Får helt enkelt släpa med mig Jonas till topshop när jag åker till gbg nästa helg ;P lite hjälp kanske man kan få iaf ;)

 

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0