long time no see

Hej jag heter Jessica och jag är värdelös på att uppdatera min blogg.
Blir inte mycket skrivande nu heller. ska snart dra mig tillbaka till jobbet, har haft lunch i en timme så tänkte passa på att skriva lite.
Allt flyter på mer en bra iaf. Jobbet går brabrabra. Vi har sjukt kul tillsammans så dagarna går väldigt fort. Sen har jag inte gjort så mycket på senaste tiden. Mest jobbat och i helgen var jag hos jonas i gbg, det var bäst som alltid. Vi hade en riktigt mysig helg och det kändes verkligen som om jag var på semester ;P haha. På grund av att jag hade jobbat 12 dagar i rad innan jag åkte dit kanske? ;P

Jag jobbar iaf hela veckan ut. och sen är jag ledig på måndag så det känns skönt. Många av mina vänner är ändå bortresta nu ;P haha. Snacka om att alla åkte samtidigt.

Nu blir det att gå tillbaka till jobbet. Slutar väl runt 6 och då har jag inget planerat. Blir nog en promenad ikväll igen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0