fredag

Nu sitter jag här helt ensam. Känns lite ovant eftersom jag umgåtts med Jonas i en hel vecka. Bara jag och hunden hemma, syster är ute på äventyr och mamma och sven är i turkiet och semestrar.
Dagarna i Prag var iaf underbara, sjukt fin stad verkligen! Och vi hade riktigt bra väder och jag kan säga att det var sååå skönt att få vara lite ledig och komma bort lite. :)

Kvällen nu för min del är inte så planerad än men kanske blir det en promenad med Freja :) Jättelängesen vi sågs så det vore verkligen efterlängtat att få gå en bit och bara snacka massa skit :)
Och imorgon börjar man jobba igen men det gör faktiskt ingenting, fick min första lön idag och jag kan säga att det är så värt att jobba för att få lön ;D haha. Får se vad som händer resten av helgen och veckan :)

Nu ska jag kolla runt lite sen blir det att vänta på att freja ska komme hem från stan så att vi kan snacka lite skit <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0