bakissöndag.

Blööö.
Lagom slitet, svar; ja.
Är hemma på lunch från jobbet, har fått i mig lite, det första jag får i mig för dagen :P haha fattar inte hur jag kan vara så bakis . Annars brukar det liksom försvinna efter att man varit vaken ett tag, men inte idag ;P haha, menmen.
Jag och johanna har iaf en sjukt seg dag idag, vi vill nog båda att dagen bara ska gå fort så att man kan få gå hem, lägga sig i sängen och bara kolla på tv eller något. Vila upp sig lite bara :P Imorgon är jag ledig iaf och det ska bli sjuuukt skönt! Sen på kvällen blir det personalfest på jobbet så det kan vara bra att sova ut lite imorgon och bara slöa under dagen.

Sen måste jag ta mig in till stan någon dag och växla lite pengar till Prag. Jobbar bara tisdag onsdag och torsdag nu i veckan sen är jag ledig i en hel vecka! :D lyx för mig. Så på fredag åker jag och Jonas till min pappa i sthlm och sen på lördag morgon åker vi till prag! Ni fattar nog inte hur skönt jag tycker det ska bli att bara få komma bort från allt ett tag.

Nu blir det att fixa litegrann sen back to work.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0