det verkar bli ett bra 2009 .

Fyfan vilka boooring inlägg jag har skrivit på senaste tiden. Haha. Inte coolt! Fast iofs så har jag nog aldrig haft någon direkt handling i mina inlägg. Men jag ser bloggen som ett sätt att skriva av sig lite tankar, tomma som fulla. Haha. Bara kom på mig själv riktigt ordentligt att det är på gränsen till nästan inte okej att skriva om helt totalt ovärda grejer som inte intresserar någon ;P haha jag ska försöka bättra mig. Men det är skönt att bara skriva tomma tankar ibland. Som just nu exempelvis ;) Äh skit samma. Vem vet det kanske dyker upp lite mer spänning i min vardag som blir rolig att skriva om men just nu. Mörker, kyla och framför allt skola. Haha jaa det både låter och är sjukt enformigt.

Aja anyway, idag har jag fått vårkänslor. underbaaart. Typ varmare bara så hade allt varit på topp. Men ändå, blir glad att slippa gå i slaskig snö eller storm och minusgrader. Soligt har det varit också. Usch vad jag längtar till sommaren verkligen, värme, mindre kläder, bli lite brun och jag SKA ha ett körkort då så att jag, freja, marre och kim kan dra vår Sverige roadtrip ^^ Fett kul. Och jag älskar att drömma mig bort, typ tänka på saker man kan göra och sånt. Även om det inte blir exakt som man har tänkt när det kommer dit så har man iaf haft saker att se fram emot och man gör oftast något ännu bättre än vad man tänkt från början.
Typ som förra året, hade jag någon tanke på att jag skulle åka till Turkiet? Haha neeej. Det var något vi skämtade om på en lektion i januari. Helt oseriöst, och efter en stunds skämtande så blev det istället, "men fan vi följer med"  Så hade man helt plötsligt en resa planerad. En sjukt bra sådan också! Fyfan vilket bra år 2008 va, men jag känner ändå att 2009 blir ännu bättre! :) Fast jag tror inte att det finns mycket som kan slå vår resa i sommras. Seriöst bästa någonsin, och trots kaos någon gång så var det så sjukt mycket skratt, skämt, festande, dansande och allmänt bäst! Och fatta hur chockade alla hemma blev när man kom hem och berättade att man träffat en kille. Haha, inte inräknat, men det är sånt som gör allt så bäst. Jag fick med mig de bästa delarna till det här året och jag vet att det kommer bli så sjukt bra!
Jag vet för att jag vill så mycket, att jag kommer ta mitt körkort det här året. Jag och Jonas ska resa till värmen innan han åker in i lumpen i april. Jag har bästa klassen som kommer göra att skolan trots allt kommer flyta på fort. Och så har jag såklart bästa vännerna som jag vet att jag alltid har kul med!
Och förresten en sjukt bra sak till som händer är... tatueriiiiing! Finally!
Haha sjukt långt och konstigt inlägg. Men så är det.

Allt underlättar ganska så mycket när man fyller 18. Nästa veeeecka fan.
Ha en bra kväll goingar.
Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0