Träning :)

Mätt och belåten och hemma från ett sjukt skönt spinningpass :)
Har nyss ätit varma mackor, riktigt mums var det ^^ kan säga att det kändes att jag inte varit på spinningen på ett tag, jobbigt värre var det, men som sagt riktigt skönt. Speciellt efteråt.
Ganska skönt också att få bli lite varm för en stund istället för att gå och frysa som jag har gjort sen jag vaknade imorse :P

Jag lyckas nog somna skönt ikväll tror jag, hoppas jag. Längesen jag somnade i tid :P Egentligen har jag ju lov så borde inte tänka på sånt, men jag blir verkligen en otrevlig och irreterad människa när jag vänder på dygnet. För många dagar i rad med konstig dygnsrytm och jag blir inte din bästa vän direkt :P menmen jag är glad nu när jag har rört på mig och haft saker att göra hela dagen :)

Imorgon är sista lediga dagen innan det börjar igen. Back to reality verkligen. Men känner att den här terminen kommer flyta på i snabb takt så det blir nog inga större problem. Blir bara mitt nya schema som blir en mardröm har tur att det inte börjar förrän nästa vecka iaf. Börjar skolan på onsdag 12.30 härligt va? :)
Träffade Madde på stan och hon sa att vi följer schemat vi har nu från första dagen så jag litar på henne :P

Nu ska jag kolla runt en stund och sen blir det mysa ner mig i sängen. Känner för att läsa någon bra bok, men jag har ingen :P haha.

Sovgott för inatt lovar jag att jag sover som en guuuud ;)
Puss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0