Söndag

Jonas kom i fredags vilket har gjort att jag inte haft en tanke på varken dator eller blogg hela helgen. ^^ Riktigt bra att han kom, det behövdes för nu är jag på mycket bättre humör. Veckan har bara känts allmänt jobbig , vet inte varför. SÅ blev otroligt glad när jag bara fick mysa med min pojkvän den här helgen :) Vi har bara slappat framför tv:n lagat mat och haft allmänt mys. Brabra helg :)

Imorgon börjar en ny skolvecka, första hela skolveckan efter lovet. Får väl se hur tungt det blir att orka med :P haha, jag ska nog överleva. :P
Imorgon är det iaf praktik. Kommer bli kulkul :) sen får vi se vad som händer resten av veckan :)

Och om 13 dagar fyller jag 18! Det är ganska sjukt nice ^^ haha.
Nu ska jag slöa framför tv:n lite.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0