Onsdag

Halva skolveckan avklarad och snart helg igen sköntskönt!
Inte så mycket att skriva om. Har haft en kort skoldag och sen åkte jag ner på stan och bokade handledarkurs på körskolan så att man får det avklarat också, sen är det snart dags att börja ligga i för körkortet ;P haha. Det blir nog bra tillslut. Började inse idag att jag fyller 18 nästa vecka! Helt sjukt, längtar massor. Kan jag tatuera mig och gå på krogen med mina kompisar som också fyller dom kommande veckorna :D riktigt kul ska det bli!

Nu ska jag slappa kolla på något kul och snacka med lite folk.
Har hunnit med lite skvaller med Freja också, träffade henne på bussen sen gick vi av lite tidigare tog en liten prommis och snackade massa :) brabra <3

Ha en bra kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0