lördag

Haft en riktig slapp dag hittills, sov väldigt länge och tvingade mig upp ur sängen. Sen dess har jag suttit vid datorn och segat, pluggat teori och ringt Jonas :)

Freja ringde nyss så ikväll blir det nog leka med henne. Massa bra känns som att vi inte träffats på år ^^ haha. Får se vad vi hittar på men något bra kommer vi nog på. :)
Är jätteseg verkligen så känner att det vore kul att göra något annars sitter jag bara och ruttnar hela dagen.  :P

Allt är jättebra med mig, jag är glad! Har världens bästa pojkvän och bästaste vännerna man kan tänka sig :) <3
Det flyter på perfekt med andra ord. Och allt annat kommer lösa sig. Det här året blir ett bra år tror jag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0