inte fan kan man somna-

Sömnlös inatt igen då...
Det är verkligen jobbigt. När man bara vill kunna sova men det är helt totalt omöjligt. Har legat i sängen nu och vridit på mig i kanske 2 timmar. Så nu gick jag upp och tänkte att jag kanske blir tröttare om jag skriver av mig lite och så. :P
Har inte kunnat sovit bra sen jag kom hem från Göteborg typ. Blev nog bekväm vid att ha världens bästa sällskap brevid mig i sängen varje natt en hel vecka. Menmen tror att jag vänt något mycket på dygnet också. Men det får jag ta tag i imorgon för då tänkte jag gå upp runt 10 iaf. Ta en promenix och sen ta mig in till stan för att handla upp mitt presentkort :) Imorgonkväll blir det iaf spinning. Kommer bli riktigt skönt, kanske kommer tillbaka till lite rutiner igen när jag rör på mig lite.

Har legat och tänkt på massa saker nu när jag inte kunnat sova. :P haha tor att det är det som hjälper till lite, typ att man bara vrider på sig och är full av tankar. Inga dåliga tankar alls men det blir så ändå :P haha.
Tänkte massa på min pojke, han är verkligen bäst och ibland känns det tomt. Men jag vet att det går upp och ner så man ska aldrig haka upp sig på saknaden. Det är skönt att längta faktiskt. Man vet liksom att det alltid är något bra som väntar . Jag försöker jämt att vara positiv och det funkar perfekt, allt är så bra så varför vara negativ? . :)
Älskar min Jonas.

Kan passa på att berätta kort om gårdagen när jag ändå skriver av mig. :)
Igår var super bäst! Träffade Freja och Marre för att premiär åka in det nya året på pulka ^^ haha fyfan va kul vi hade. Massa skratt verkligen! Det behövdes :)
Efter pulka åkningen gick vi hem till Freja där vi mös framför tv:n i värmen och snackade massa skit. Underbart helt enkelt! :)

Känns som om jag skulle kunna skriva hur mycket som helst! Haha, bara för att jag legat och varit rastlös nu ^^ men det får vara nogför den här gången. :P
Har förresten pluggat teori idag igen, jag ska bli kung! ;) haha.

PUSSgodnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0