Hemma från bästa göteborg

Hallo!
Kom hem från älskling idag efter att ha varit hos honom i en vecka :) Har haft det jättebra och massa mys! Blev en super bra vecka med massa kul och nyårsfirande till och med ;)
Längtar redan tills jag träffar honom igen, känns alltid så konstigt när man kommer hem igen efter att ha varit tillsammans så många dagar. Det släpper efter ett tag men ändå, man saknar alltid . Bara olika mycket olika dagar. Men det är bra att längta har jag kommit på för när vi träffas är det bäst, inga problem utan bara lycka. Man uppskattar varandra på ett helt annat sätt och framför allt så litar man på varandra. :)
Vi ses nog om några veckor igen iaf. sen har vi planerat att resa i mars! Fatta skönt, komma bort från allt och bara ligga i värmen och dega. Det låter väl bra? ;)

Men iaf så har jag underhållt mig med att plugga teori sen jag kom hem typ. Fyller ändå 18 om 21 dagar nu så känner att jag måste börja med nått iaf. Trots att jag insett att jag nog inte tar körkortet förrän till sommaren, menmen. Vill känna mig säker med allt bara. :) På sommarlovet SKA jag ha det. det är ett av mina nyårslöften!
Och vill jag det så klarar jag det :)

I år har jag inte så många nyårslöften, inget om jag ska gå ner blablabla i vikt och bli nyttig. Tänker inte ha något sånt i år för jag har liksom kommit in i en bra fas ändå. haha :P
Mina löften som jag har är iaf:
. KÖRKORT innan sommarlovets slut!
. Skaffa ett extra jobb


och sen har jag lovat mig själv en sak men det håller jag för mig själv. Det är en bra sak, känner bara inte att jag behöver dela med mig av den.

NU ska jag sova är jättetrött har bara fastnat med teorin här ett tag utan att ha tänkt på tiden :P

Jag har iaf haft en super bra vecka i Göteborg med min bästa pojkvän! <3
Nu väntar sista dagarna på lovet, sen blir det back to reality :P

PUSS godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0