Godmorgon

Hallo.
Torsdag norgon och jag är pigg för en gångs skull, det är verkligen ovanligt :P haha. Sällan man är pigg när man gick upp halv 7. Men idag är jag allmänt på bra humör och istället för att tänka att det är en lång torsdag så tänker jag att imorgon är det fredag. Imorgon är det en ny skön helg. :)
Och istället för att sitta på halv 8 bussen idag så åker jag med mamma. Betydligt skönare att åka bil, kunde man sova lite längre än vanligt också :P haha.
Blir en lång dag idag men den blir nog bra, skola till halv 4 och sen ner på stan för att möta syster och så ska vi gå och kolla med tid för tatuering! Är ganska jätte fullbokat men ändå man kan gå dit och kolla när dem har någon tid :) Efter det ska jag iaf åka hem.

NU ska jag fixa sista och sen blir det åka till skolan.
Ha en bra dag!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0