En lång torsdag

Jag är så jävla kär!
Mer behövs liksom inte sägas.

Förövrigt har dagarna flytit på, men fatta ovanligt att gå upp 6 när man legat till 2 och latat sig.
Man kommer väl in i det men jag har lyckats intala mig själv. Dumt nog, att jag är sjukt omotiverad med allt som har med ordet s k o l a att göra. Det som räddar mina dagar är iaf mina klassisar. Det är sånna människor man vill träffa när man inte orkar något annat runt omkring. Dem som inte vet allt som händer hela tiden, de personer som man om man känner för det bara kan prata med allt om utan att dem ändå kanske förstår allt. Sånt är skönt, man kommer bort lite från allt annat. Ett säkert kort med tjejerna i klassen är att dem lyckas få mig att vilja gå till skolan. :)

Träffade förresten Marre och Kim på bussen! Riktigt bra är ni, skönt att höra lite skvaller om bra saker som har hänt, sånt blir man glad av :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa igenom färgläran för imorgon har vi prov. Orkar inte lägga ner tid men... Imorgon är det fredag, helg, ledigt! Och en sak som är bättre än ledigheten är att det imorgon kommer det nog hit en Jonas. Helt oplanerat. Vad ska man säga, jag tror att vi börjar bli lite beroende av varandra. Har liksom bara gått en vecka sen vi sågs sist och det är lite för oss, vi brukar få vänta längre :P Men som sagt har jag tur så kanske jag slipper sova själv imorgon och kan slappna av framför en film och veta att jag har någon att pussa på! Lycka! ^^ haha.
We'll see helt enkelt om han dyker upp ^^

Godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0