Tisdag

Hallo!
Krångel med datorn idag så blev inte så många inlägg som det var tänkt :P menmen.
Lååång skoldag idag iaf och sjukt trött har jag varit hela dagen. gick från 8-17.00 och jag lovar att feter det så är man ganska slutkörd. Men det flöt på helt okej ändå. Skönt ändå att umgås lite med klasstjejerna :) Sanna var tillbaka från 2 veckor i Thailand idag också, fyfan! Seriöst hon va brunare än svart :P och jag som har gått in i min allra vitaste peiod nu då jag typ undrar om en människa ens kan bli så vit under vintern som jag är. Så kommer hon där och då blev jag plötsligt ännu vitare :P haha. Det värsta var ändå när vi jämförde våra ben, blev allvarligt rädd för mig själv. Haha. Längtar sjukt mycket till värmen nu och så man iaf återgår till en normal hudton igen ;)

Efter skolan idag åkte jag till gymmet en sväng och sen hem för att slappa lite och kolla top model :) Nu kommer jag dö i sängen. Är tröttare än tröttast.
Men först ska jag kolla lite sista minuten resor som vanligt, haha. Måste hålla mig uppdaterad, man vet aldrig när vi bokar :)

Pussgodnatt-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0