Tisdag

Riktigt skönt med träning var det, men efter det var det bara hem och slappa. Kollade på Patrik 1,5 med mamma, den var myspys bra ^^ Nu sitter jag i köket och degar, dagen har gått sjukt fort verkligen. Blir slappa framför tvn ikväll för imorgon tar jag nog tag i lite plugg :P liiite bara, haha nej men ärligt så har jag typ inget att plugga, så det lilla som måste göras är lika bra att få gjort. :)
Kändes förresten helt sjukt igår på praktiken när man sa "nästa vecka åker jag utomlands" Helt bäst kommer det att bli också. Haha kunde seriöst inte längta mer. Säg någon person som inte är trött på minusgrader och äckligt mycket snö. Jag är iaf. :P
Nej nog tjat om resan , men man kan inte riktigt låta bli ;) men nu ska jag fortsätta slappa, och slöa framför datorn.

PussOkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0