resor

Godmorgon!
Gick upp för 20 minuter sen och nu ska jag gå till bussen om 10 minuter :P Har bara lektion till halv 12 idag så då sover man hellre längre på morgonen än att bry sig om hur man ser ut. haha. Idag blir en skön dag, slutar värsta tidigt och då drar jag och tränar en stund innan jag åker hem :) ska verkligen slappa hela dagen hemma sen, fast jag måste hitta mina engelska papper har massa grejer jag måste kunna tills imorgon :P jag orkar inte riktigt ta tag i skolsaker förrän dagen innan, så det är väl ganska typiskt att jag inte ens vet vart pappret är, haha. Äh det där löser sig senare.

Kollade iaf sista minuten resor igår innan jag skulle gå och lägga mig, hittade massor! Första gången på länge. men osäker på hur många platser det finns kvar och så på varje resa för som jag klickade på när jag skulle testa gå in på bokningen så stog det något konstigt med röd text :P haha. måste kolla upp det där idag igen. ^^

En vacke kvar till tatuering idag!

Nu ska jag kila, ha en brabra dag.
Puss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0