resa fixad!

Sitter framför tv:n nu med syster, slutade ju tidigt idag så efter träningen drog jag hem och nu har jag slappat sen dess.
Har kollat runt med resor och så också. Jonas hade hittat en värsta bra idag på dagen som han har preliminärbokat, så nu har vi typ bestämt oss för den :D 5:e mars åker vi då, till hurghada i egypten, sjukt skööönt!
Bokar vi idag så ska vi betala imorgon och då är det klart. Fatta skönt då har man resan bokad och hinner fixa med ledighet i skolan och sånt. brabra. :)
Haaappy!!

Nu kommer jag få något att längta till iaf, först tatuering nästa vecka och förhoppningsvis resa den 5:e mars! :D

Nu ska jag duscha sen fortsätta med slappandet ;P

Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0