Onsdag .

Idag har varit en bra dag, har fått mycket gjort faktiskt. Hade ju lång håltimme efter första lektionen så då var jag duktig och åkte och tränade i en timme och sen tillbaka till skolan igen efter det. Sen var det bara en till lektion som gick fort och efter det gick jsg med Elli ner på stan. :)
På  stan mötte jag mamma, vi kollade runt lite och sen passade jag på att köpa lite nödvändiga saker till resan, typ sminkborttagning och lite andra smågrejer :P Sen åt vi sallad och efter det blev det åka hem.
Sen dess har jag typ bara slappat och nu satt jag mig nyss vid datorn för att kolla på något kul, blir nog slökolla på någon kul serie :) Känner att jag kommer somna tidigt idag, är helt slut :P fattar inte varför, men längtar verkligen efter att få sova.
Skönt med imorgon är att vi inte har så jobbig skoldag som vi brukar ha på torsdagar. Istället för att börja 8 börjar vi 11.50 fett skönt! Blir lite sovmorgon sen skola till 15.30

Ingen riktig bloggdag för mig idag, händer liksom inget kul direkt :P haha.

Ha en bra kväll! Nu blir det sängen och datorn fram tills sovdax ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0