om bara veckan kunde gå fort.

Söndag igen då.
Skönt att veta att det är lov i veckan iaf, men blir ändå praktik för min del imorgon. Dels för att jag har varit sjuk en gång och sen måste jag jobba in en dag eftersom jag är borta en gång när jag är i Egypten. Men det blir nog skönt, får man måndagen att gå fort också. Ska försöka träna så mycket som möjligt den här veckan också :P borde gör det eftersom det snart är dags för bikini ;) haha. Vill iaf att veckan som kommer ska flyta på fort för jag längtar sjukt mycket nu. Känss helt overkligt att jag och Jonas åker utomlands tillsammans om 11 dagar! Helt sjukt men underbart skönt :D Man får hoppas på att det är varmt därnere iaf så att man kanske lyckas bli lite brun iaf ;P men det som kommer bli det skönaste av allt är att bara komma bort en vecka och vara ensam med Jonas :)
Den här veckan gäller det för min del att plugga lite, allt som jag missar när jag är borta skulle pluggas in under lovet. Men som tur var är det inte mycket alls. Så det blir nog avklarat på någon timme eller 2 :) Praktiken är ju inräknad i tiden som tas igen så det är skönt. Ser det inte som direkt jobbigt att vara en dag på praktiken. Det känns inte riktigt som skola precis.
Sen blir det typ tvätta lite kläder och sånt, så har man det gjort. För i helgen blir det nog åka till Stockholm och träffa pappa så hinner inte med att fixa något i helgen. Sen dagarna innan vi åker blir det skola till max typ, sena dagar och sen måste jag jobba in lite. Haha, så jag får börja i tid med allt helt enkelt ;) haha. Fatta att jag längtar sjukt mycket!

Idag blir det bara vanlig slappsöndag, händer ingenting alls faktiskt. Tror att bästisfreja kommer hem från Italien idag, får man hoppas att man kan leka med henne någon dag i veckan, har saknat henne värsta! Hoppas at hon har haft det super i Italien iaf. :)

Pusshej-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0