Nytatuerad!

Jag är tatuerad och sjuuuukt nöjd!
Så jävla nervös va jag innan, sämsta tillfället att skriva ett engelska prov på kan jag ju säga ;) haha men tatuering gick bra och det gjorde inte alls så ont som jag trodde, man domnade ju och sen på vissa ställen kändes det inget alls och andra lite mer :P men jag överlevde :D
Fett snygg blev den och han satt dit lite extra stjärnor så blev sammanlagt 7 stycken :) riktigt bra blev det! Bilder kommer när jag tagit bort plasten och när det ser mindre blodig och bläckig ut :P
Nu ska jag sova, måste plugga lite i sängen innan till fredagsprovet. SKriver mer imorgon säkert om tatuering och sånt där :)
Imorgon ska jag upp tidigare än någonsin för ska åka till Köping 07.30 och sen kommer jag hem typ 16.30 :O så ska jag svänga förbi KIm en snabbis och hinna träffa tjejerna. Men sen måste jag hem och fixa sista med kostarebete och försöka få in allt om färgläran :P Good luck ;)
Längtar iaf till fredag nu så att jag får åka till Göteborg och träffa Jonas.LÄngtar maaassor!

Nej nu borde jag lägga mig med boken om jag ska komma upp imorgon också ;P

Godnatt-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0