myspys torsdag

Tjohoo.
Nu sitter jag i sängen äter kaka och dricker te. :P var så sjukt kall och trött så gjorde te och bäddade ner mig med datorn. Myyys! Nu ska jag snart kolla lite avsnitt av HIMYM :)sköntskönt att bara slappa faktiskt :)
Idag har varit en lååång skoldag, men stolt att jag orkade med den iaf. Idrotten va askul men värsta jobbig, vi hade crossfit och jag lovar att jag har träningsvärk imorgon :P annars flyter skolan på bra, men jag kör med att sova bort problemen , haha. Med det menar jag att jag har sjukt mycket både nästa vecka och veckan efter det. 2 prov nästa vecka och en inlämning och veckan efter det naturkunskapsprov. Förhoppningvis dyker det inte upp något mer nu iaf. Men det är snart lov och då ska jag verkligen slappa och ta det lugnt se till att absolut inte bli sjuk.

Fick sms från älskling nu! Resan är bokad och vi drar till värmen 5:e mars! :D fan va underbart skönt.

Nu blir det seriekollande och slappslapp, imorgon är det fredag och kvällen blir hemma hos Sanna. Lite party och utgång :) sen blir det nog resten lugn helg och dagarna flyter på så snart är det dags för tattooo!

Puusspåer-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0