Like I need your shit.

Suck och äckel.
Haha min dag började bra, hade kul med klassen hela dagen och hade en klippkund som var supertrevlig. Fick en stammis också som ringde och ville komma till mig och det kändes jättekul :)
Men sen fick jag lite ryck på våra lärare. Dom är så jäkla konstiga. När det gäller positiv feedback kan man säga att dom är totalt sämst iaf. Mer behövs liksom inte sägas. Har inte ett dugg dåligt samvete för att jag ska ta ledigt en vecka och komma missa saker heller. Hade det från en början men det enda jag kommer sakna är klassisarna inget mer.
Kom hem och var allmänt upprörd men ringde till älskling och sen blev det bättre. Han är bra att prata med :) Vi planerade lite Egypten och pratade om helgen :) Underbart bra är han att få en att tänka på annat! <3
Så hade jag fått ett brev från honom också, med tågbiljetter till helgen, ett gulligt brev och en kamel (!) hahaha. Fick ett litet paket och en kul lapp till, en skämt present inför egypten ;) haha. Han fick mig iaf att skratta ganska så mycket :P
Bra att man har en bra klass med underbara vänner i och en underbart bra pojkvän som man kan prata med när man bara är allmänt irriterad. Jag har släppt allt iaf men bestämt mig för att jag inte ska hålla käften i skolan längre, jag ska säga vad jag tycker om det är något som stör mig, få dom att försöka få oss att vilja lite mer, för just nu är det ingen peppning alls. Fatta att så mycket kan bero på 2 lärare :P suck säger jag bara.
Men nog om den där skiten :P
Imorgon tatueras jag för fan! Sjukt vad jag längtar, inte nervös alls än men det kommer väl när man är där :P
Nu ska jag strax kolla top model som vanligt och sen blir det lite engelska plugg och sängen :)

Pusspåer-

Jag längtar till helgen och Jonas < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0