Jag skriver

Long time no see...veeerkligen.
Har inte skrivit på evigheter, tänkt att jag ska göra det men inte riktigt kännt för att skriva. Men nu ska det bli bättring...igen. Haha när till och med ens pojkvän klagar på att man inte skriver i bloggen så är det illa. ;)
Menmen, det har hänt hur mycket som helst sen sist, orkar inte gå in på allt men man kan ju inte missa att jag har fyllt 18 år! Riktigt lyckad födelsedag och det känns faktiskt grymt skönt att vara 18, ganska fritt :P haha. Sen har jag hunnit med at boka tid för tatuering! Nästa onsdag sker det, värsta bra, men samtidigt lite scary :P men jag överlever. Det blir 5 stjärnor på magen iaf, anatar att jag kommer lägga upp bilder när den är gjord :)
18 år och tatuering, sen har det nog inte hänt så många mer stora grejer. Kom hem från Jonas igår åkte till Göteborg över helgen, riktigt skönt faktiskt, en lugn och mysig helg. :) Det va värsta vårvädret där igår och jag fick vårkänslor! Underbart! Satt ute i solen och frös inte en sekund. Därför var det inte så kul att komma hem till Västerås igen. När jag skulle gå till bussen imorse var det MYCKET snö och -8. Yaaaay! Fyfan är så trött på kyla och snö. Glad att jag och älskling snart bokar resa till utlandet iaf. Fatta skönt! Sol, värme, goda drinkar och ligga på en solstol och tänka på att alla hemma i Sverige lever i kylan ;) haha. Blir iofs inte resa förrän i mars men ändå, mars i Sverige brukar väl vara kall och vintrig eller? :P

Nog om det, idag har det varit praktik som vanligt, det gick brabra och dagen gick fort :) Och Ingrid berättade att hon ska få en bebis! en bebis! Är värsta glad för hennes skull hon kommer bli en så söt mamma! :)
annara har dagen bara flytit på som vanligt, tog en sväng förbi gymmet när jag väntade på bussen också, skönt med lite träning :) Imorgon är det skola som vanligt , ska inte bli så farligt jobbigt, skönt att veckorna rullar på bara.

Aja, nu har jag skrivit iaf och ingen kan klaga på det :P
Nu ska jag kolla något avsnitt av favorit serien How I met your mother och sen blir det sängen :)

Puss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0