Helgen och annat :)

Kom hem igår efter en underbart bra helg i Göteborg!
I fredags hade jag först skola, jag och Johanna hade en färgkund ihop och allt gick jättebra :) Sen efter det tog jag tåget till Göteborg till min älskling.
Lördagen (alla hjärtansdag) Var full av överaskning! Gick upp tidigt visste ingenting om vad Jonas hade planerat. Sen visade det sig att vi skulle åka till Danmark! :D super mysigt var det verkligen, åkte båten dit. Värsta vårvädret och soligt. Hade massa kul på båten och sen var vi framme i Danmark. I Danmark badade vi, fikade och hade det allmänt bra och mysigt. Världens bästa överaskning verkligen! Sen åkte vi båten hem på kvällen, åt mat och köpte godis i taxfreen och mös framför melodifestivalen :) Kom hem sent och helt slut var vi efter en lång dag. Tack älskling för världens bästa överaskning. Verkligen min bästa alla hjärtans dag någonsin! <3 :)
Söndagen vaknade vi och tog det lugnt hela dagen, kollade på film och mös tills jag skulle åka hem. Det var tänkt att jag skulle plugga på tåget på vägen hem men fick sjukt ont i magen, kunde knappt andas eller röra mig. Så hela tågresan låg jag ner i fosterställning på grund av sjuk jobbig smärta! Jobbigt värre, har aldrig haft så ont i magen i hela mitt liv.
Men kom hem tillslut iaf, var bara att åka hem och lägga sig. Mådde fortfarande dåligt imorse. Kramp i magen och 0 energi så ringde till praktiken och sa att jag är hemma idag. Får hoppas att det blir bättre, orkar inte vara dålig just nu. Men bättre att det kommer nu än när vi åker utomlands.
Så idag blir det ligga i sängen hela dagen, försöka plugga lite till provet imorgon. Sen får jag se hur det känns imorgon måste ta mig till provet iaf så att jag inte har det kvar att göra senare. Men just nu känns det lite bättre, lyckades ta mig till UM idag iaf, kolla så att det inte är något med livmodern eller något strul med p-pillrerna eller så. Men allt verkade bra så får hoppas att det bara är en tillfällig grej.
Hade iaf en sjukt undebar helg som vanligt. Tur att magproblemen kom under söndagen iaf och inte under helgen.

Nu ska jag ligga i sängen, söka lite sommarjobb och försöka plugga lite. Man får väl försöka äta något senare men just nu är aptiten noll.

17 dagar kvar till Egypten, kunde inte längta mer!
Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0